Výzkum v podniku či organizaci
SIMPLE
POLL
Realizujete výzkumy spokojenosti zaměstnanců? Co vám vychází? Spokojenosti je celkem dobrá? Je to moc, nebo málo? Nevíte? Ani se nedivíme. Klíčem k interpretaci je srovnání s jinými zaměstnanci a s jinými podniky.
Zásadním klíčem ke správnému výzkumu v podniku či organizace je používání standardizovaných metod. Nemusíte proto nic vymýšlet, ale použít standardizované baterie otázek, které máme k dispozici a srovnat se s významnými zaměstnavateli v regionu.
Index vzdělávacích potřeb
Index vzdělávacích potřeb zjišťuje míru, jak moc nebo jak málo je důležité vzdělávat vaše zaměstnance. Víte, že zaměstnanci, kteří pravidelně prochází vzdělávacími kurzy jsou více spokojeni v současném zaměstnání.
Index loajality
Image firem v regionu
Profil firmy
Hodnocení benefitů
Benchmarking s ostatními zaměstnavateli
*CASI, zkratka z anglického Computer Assisted Self Interviewing. Technika, při které respondent sám vyplňuje dotazník na počítači bez přímé asistence tazatele. Tento termín používáme především pro sběr dat, kdy využíváme online panelu, kterého je respondent součástí. Online dotazování v sobě zahrnuje řadu výhod, především cenu a rychlost takového sběru dat.