top of page
Onboarding průzkum
Vytvořte co nejlepší první dojem pomocí zpětné vazby od vašich nejnovějších zaměstnanců. Výzkum je rozdělen do __ částí, které hodnotí jednotlivé onboardingového procesu.
Zhodnocení náboru
V této části je důležité požádat nové zaměstnance o kvalitu informací, které obdrželi, jejich spokojenost, o vnímání načasování doručení a přijetí informací a celkovou zpětnou vazbu, jak je zlepšit náborový proces. Jak to, co se řeklo, odpovídá realitě. Otázky, které klademe jsou například: Během procesu náboru mi byly poskytnuty přesné informace o společnosti. Mohli jsme udělat něco pro zlepšení náborového procesu?
Loajalita
Počítají se první dojmy. Objevte, co je potřeba, abyste své nové zaměstnance přivítali, jak nejlépe umíte. Jde zkrátka o to, aby se neotočili a neodešli pryč.
Akulturace
Počítají se první dojmy. Objevte, co je potřeba, abyste své nové zaměstnance přivítali, jak nejlépe umíte. Jde zkrátka o to, aby se neotočili a neodešli pryč. Zjistěte, jaké emoce jste u zaměstnanců vyvolali.
Důvěra zaměstnavateli
Počítají se první dojmy. Objevte, co je potřeba, abyste své nové zaměstnance přivítali, jak nejlépe umíte. Jde zkrátka o to, aby se neotočili a neodešli pryč. Zjistěte, jaké emoce jste u zaměstnanců vyvolali.
První dojem - emocionální stopa
Počítají se první dojmy. Objevte, co je potřeba, abyste své nové zaměstnance přivítali, jak nejlépe umíte. Jde zkrátka o to, aby se neotočili a neodešli pryč. Zjistěte, jaké emoce jste u zaměstnanců vyvolali.
Adaptace pracovních činností
Počítají se první dojmy. Objevte, co je potřeba, abyste své nové zaměstnance přivítali, jak nejlépe umíte. Jde zkrátka o to, aby se neotočili a neodešli pryč. Zjistěte, jaké emoce jste u zaměstnanců vyvolali.
Dosahování cílů
Počítají se první dojmy. Objevte, co je potřeba, abyste své nové zaměstnance přivítali, jak nejlépe umíte. Jde zkrátka o to, aby se neotočili a neodešli pryč. Zjistěte, jaké emoce jste u zaměstnanců vyvolali.
Integrace
Počítají se první dojmy. Objevte, co je potřeba, abyste své nové zaměstnance přivítali, jak nejlépe umíte. Jde zkrátka o to, aby se neotočili a neodešli pryč. Dodatečně můžete zjistit, jaké emoce jste u zaměstnanců vyvolali.
bottom of page