VÝZKUM PODMÍNEK PRO ŽIVOT, 
 
NEJEN NA PRACOVIŠTI
 
 
 

Onboarding

průzkum

Snadná cesta ke zásadním datům

Jedním z nejčastějších důvodů odchodu nového zaměstnance ve zkušební době je špatné zaškolení. Ve většině podniků se adaptační proces podceňuje, i přestože náklady na takového zaměstnance jsou zhruba 80% z roční hrubé mzdy, což je v řeči čísel při průměrní mzdě přes 330 000 Kč.

90% nových zaměstnanců se rozhoduje zůstat ve společnosti v průběhu prvních 6 měsíců. Ušetřete statisíce tím, že zjistíte jak to u vás chodí!

MYSTERY 

WORKING

Mystery working

Zjistíme to, co se šušká, ale nahlas nikdo neřekne. 

Velmi speciální typ výzkumu, který vychází z klasického mystery shoppingu, při kterém jde o simulaci nákupu. Jako mladí studenti sociologie, jsme tento typ výzkumu prováděli ve výrobním provozu. Cílem výzkumu bylo detailně zmapovat, jak předcházet jejich odchodům, čím je způsobena fluktuace zaměstnanců, kteří jsou ve firmě do šesti měsíců. Tento typ výzkumu skutečně zjistí to, jaká je mezi zaměstnanci hierarchie, jaké jsou nepsané pravidla, jaká je latentní firemní kultura, která se vůči vedení neprojevuje. Toto všechno jde nejlépe zjistit přímým, zúčastněným pozorováním, ve kterém se odhalí to, co jiné nástroje neumí. 

Exit

průzkum

Důvody proč zaměstnanci odcházejí 

Proč odcházejí či odešli vaši zaměstnanci? Co stojí za zvýšenou fluktuací? Myslíte si, že to víte? Naše zkušenosti říkají, že ne každý zaměstnanec uvede pravý důvod odchodu. Nechtějí si komplikovat situaci, nechtějí jít do otevřeného konfliktu a mají i další důvody proč to neříct na rovinu. Management pak příčiny hledá jinde a firma tak přichází o statisíce. 

Jsme schopni oslovit vaše současné, ale i bývalé zaměstnance a zjistit, zdali současní zaměstnanci uvažují o odchodu a pravé příčiny odchodů bývalých zaměstnanců. Ušetříte tak statisíce!

Průzkum

značky zaměstnavatele

ANALÝZA 

POTŘEB

VZDĚLÁVACÍCH

Víme, že máme problém. Nevíme kde.

Vědí o vás a jak vás vnímají jako zaměstnavatele

Společnosti bez silného brandu, mají v průměru o 10 % větší mzdové náklady. Jak váš podnik vnímají potencionální zaměstnanci v porovnáním s konkurenčními firmami v okolí a regionu? Negativní vnímání vaší značky může být důvod, proč nemůžete najít ty správné lidi. Náš velký klient byl schopen na základě tohoto výzkumu rozjet náborovou kampaň a nabrat 43 nových pracovníků do výroby za 3 měsíce!

Když víte co, komu, jak a kde komunikovat, pak je to jednoduché!

Houstone, máme problém

 

Není se za co stydět. Je to velmi častý jev. Především typické pro firmy, které se rozrostly, nebo aktuálně prožívají nějakou změnu a ne všechno funguje tak jak má, objevuje se tzv. blbá nálada, objevují se i výpovědi, objevují se různé problémy. Nevíte přesně co je hlavní problém, na co se zaměřit, čím je potřeba začít. Od toho tu je kvalitativní výzkum. Nejprve formou hloubkových rozhovorů s manažery a zaměstnanci. Následně probíhá zevrubná analýza vašich firemních anonymizovaných dat. Výsledek? Konkrétní kroky a opatření z etapizací činností. To k čemu se nedostanete, to na co dlouhou dobu nemáte čas, jsme schopni za vás analyzovat a navrhnout konkrétní opatření. 

DIAGNOSTIKA

ZAMĚSTNANCŮ

NEBO 

UCHAZEČŮ

Diagnostika lidských duší

Nástrojem psychologické diagnostiky je psychodiagnostická metoda. Ta může být klinická či testová. Společnost Simplehire se specializuje na testové metody. Testové metody vycházejí ze standardizovaného měření, využívají zpravidla standardizovaných norem,

statistických postupů a nástrojů.  Standardizujeme jednotlivé měřící nástroje v rámci specifický cílových skupin. Jsme schopni vyvíjet vlastní nástroje, které měří jednotlivé aspekty osobnosti s ohledem na pracovní popis a specifika pracovní pozice. Naši lidé v týmu David, Diana a Honza prošli několika školeními a certifikacemi, aby mohli provádět psychodiagnostiku. 

DIAGNOSTIKA

ZAMĚSTNANCŮ

NEBO 

UCHAZEČŮ